Fredag 27/10

Lilla Loppan är sjuk!!!!
Så jag fick vara hemma med henne, hon sov 3 timmar!!!! på förmiddagen och ytterligare 1 1/2 timme på eftermiddagen. Barnen e så ynkliga när de e sjuka men minsta lilla de känner sig pigga KÖR DE RACET igen!!!!
Och det gjorde hon men nu i kväll var hon lite dålig igen....Lilla Ingrid! 
Usch! vad man tycker synd om dem.

Måns följde iallafall med hem till Albert (syssling), o det tyckte de var roligt!!!
Jag o Ingrid hämtade Kalle och gick hem.....i stormen!!???
Vilken storm???
De blåste lite....
Nils jobbade med Moltex idag (jag var lite deppad för jag inte kunde vara med, nu när man e inne i det).
Efter jobbet (de jobbade halvdag) åkte han o vågsurfade i SKÄRET (nära MÖLLE).
Det gick bra o det tyckte han var kul!
Jag lagade hamburgare till barnen och Nils o jag åt entrecote, ugnstekt potatis o bea-sås!!!
Haft en lugn hemma-kväll med barnen o njuter i fulla drag..........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0