Torsdag 23/11

Idag fyller SUPER-SÖTA-SNÄLLA-SILVER-SIGRID!!!! 20 ÅR!!!
Min lilla älskade lilla-syster som är au-pair i London, och vi längtar SÅÅÅ efter dig!!!
Jag kommer ihåg när du föddes (jag var 14) och satt barnvakt åt mina 2 andra syskon.
En liten flicka föddes....du kom hem och var så pytte-liten stora svarta ögon och GUDOMLIGT söt.
Lilla Siggan har varit som mitt lilla extra- barn,(har nog lite svårt att acceptera att du är vuxen nu!) VÅR lilla barnvakt och MIN lilla hemhjälp.
En otroligt pålitlig, GOD, humoristisk och snäll tjej som jag skulle kunna rekommendera till, OM det så var den kungligaste av den kungliga!
Hoppas du har en bra dag och att du får kul i morgon med tjej-gänget!!  / Kramar Johanna o family!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0