Tisdag 21/11

...Tänk vad mitt sinne och humör växlar!!!
Idag känner jag mej jätteharmonisk och super-duper...
Ingrid hade igensvullna ögon i morse SÅ...då fick jag vara hemma med henne idag...
Men det gjorde ingenting (hade inget jobb inplanerat).
Ingrid tjatade ihjäl mej att vi skulle till stan, så... så fick det bli...
Hälsade på hos Factory och lite "planning" inför kund-kväll på Torsdag (VÄLKOMNA ALLA KÖP-STARKA GIRLS!!!).
Gick vår lilla runda för att kolla in NYHETER (kläder)... och jul-grejer och nya jul-ljusstakar som jag suktar efter....
Köpte 3 julklappar och blommor på torget för att pryda mina krukor utanför ytterdörren, (murgröna och ljung).
Åt lunch med Ingrids kompis Natalie.
Åkte hem och hämtade Karl på dagis och sen Måns, som var hos en kompis.
Lagade Tortillas med kyckling-ost röra i, gott!
Nils var på utvecklingsamtal för Måns (som gick BRA!).
Nu ikväll har vi pratat o pratat alihopa om allt mellan himmel o jord.
Så nu får man väl sätta sig och sy lite....alltid e det ngt projekt på Gång....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0