Tisdag 14/11

Idag har jag jobbat på Moltex hela dagen....tänk att man verkligen kan tycka att ett jobb är roligt!
Ok, just nu är det mest att "puffa" typ 1000 kuddar i all hyllor som Nils ska fota.
Men vi e ett glatt gäng och jag gillar det verkligen!
Nu ikväll ska jag ha tjej-middag (vilket var 100 år sen), och även ifall man sliter ihjäl sig måste man ju ha lite kul....
Ingrid har lovat somna tidigt och Pappan och pojkarna har bestämt PS 2 (playstation 2)-turnering och popcorn krig i gäst-rummet så de har oxå lovat att inte störa....
Så ikväll är det "Ladies Night".....


Kommentarer
Annelie

Fortsätt att skriva precis som du gör, det är verkligen jättekul att läsa! Jag tror inte jag har missat att läsa din blogg någon enda gång! Kram Annelie

2006-11-16 @ 09:57:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0