SOFT Söndag 5/11

SOFTY SUNDAY!
Idag fick JAG sovmorgon (tack kära man) till klockan 11!!!!!!!!!!
Jag sov som en stock! (fatta hur trött man är då).
Igår kväll var jag o 8 st tjejer till bjudna till Liselotte (mamma-gruppskompis sen -99).
Vi blev bjudna på god mat och trevligt sällskap.
Tack kära LISE!!! Det var mkt fint ordnat och du e en "super-women".

Efter min "utvilade-sov-morgon" fick jag masa mej upp......
Måns kilade iväg och lekte med Petter (klasskompis), rätt skönt att de nu kan springa iväg själva och leka.
Jag o "Inkan" åkte till Lund o inhandlade ytterligare 2st 7:an stolar som vi beställt av den där second-hand-gubben.
Sen kom lillasyster , svägerska (till Nils) och moster MATILDA ut hit.
Jag lagade BIFF BOURGONNE med potatis, GOTT!
Pojkarna har varit ur-gulliga i helgen och Ingrid ur-jävlig (förlåt men hon e inne i ngn slags 1-årstrots-bestämma-styra och ställa- slå till sina storebröder-PERIOD!), Jättejobbigt!!!!
Nu ska vi äta ostar med Matilda o hon ska få berätta om sina KILL-historier (som jag inte blir klok på).....
Jag ska INTE spela "ordentlig storasyster", jag lovar..........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0