Onsdag 8/11

......Varit o fixat med ärenden idag.
Lämnat tillbaka rekvisita (moltex), varit i Skanör.
Där fikade jag b.la med Charlotte o skvallrade lite...
Åkte till stan och köpte tyg (Karl o Henrik) , blommor och en "snaijdig" klänning (som jag tyckte jag såg lite söt ut i) från OASIS.
Åkte hem och var på utvecklingssamtal för INGRID på dagis.
Det var bara positivt allt och vi hade minsann en liten harmonisk prinsessa! (skönt att höra när man haft dåligt samvete dygnet runt,  jobbat som en idiot och haft henne där heltid).
Man är inte så bortskämd med att sitta på kvartssamtal och BARA höra positivt! 
Eftersom man har 2 pojkar innan som är RÄTT så busiga och "hej-här-kommer-jag" personlighet, så har man liksom haft en annan inställning.....
Hämtade alla barnen och åkte hem och stekte hamburgare.
Nils har haft 2 motorcykel-kompisar och bara ÄLTAT och frossat i motorcykel-snack om olika cylindrar, muttrar, avgas-system och däck och sånt m.m.
Jag har torkat alla golv och snackat i telefon oavbrutet.
Ingrid slukar välling o somnat själv i sin säng.......


Kommentarer
siggan

skont att hon tar flaskan. gud vad sot bild, dom blir bara sotare och sotare.. ingrid har lite lockigt har va, blont?

2006-11-08 @ 23:22:27
charlotte

Vad skönt att det har gått så bra!! Både med flaska och dagis!
Suss kan också på månd. 20/11, kan du?

2006-11-09 @ 09:45:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0