Onsdag 15/11

...Idag har jag jobbat på Moltex, o "puffat" och fixat i alla koncept-hyllorna!!!
Lunch på Mcdonalds.

Igår hade jag som sagt tjej-middag för 4 tjejer, det var himla trevligt.
Det bjöds på Fisk-soppa med saffran och aioli.
Till efterrätt jordgubbar, maräng och toblerone i ugn med glass.
Så idag ska jag erkänna att jag e lite seg......

Måns har lekt med kompis, och jag hämtade de små och åkte hem o lagade Tagliatelle med lax och lime.
Kvällen har vi tillbringat med att fixa med barnen, strykt och plockat undan.
Nils byter "lyktor" på Mercedesen och fixat till den.
Den ska besiktas imorgon i Ystad!?? Håll tummarna!

Jag får både Positiv (mycket) beröm för min blogg o även ngr beska kommentarer.
Min Morfar är en HÄNGIVEN-Johanna-Blogg-läsare och idag när jag pratade med honom, gav han mej VISDOMSORD!!!
Han sa att författare skriver ofta om sig själva eller om sitt, och utlämnar sig själva.
DET e ju DET som är roligt att läsa! sa han.
Om du bara skulle skriva om väder o vind, skulle ingen tycka det var kul att läsa.
Det e det lite smått överdrivna och utlämnade och personliga som är roligt!
Så nu ska jag inte bry mej om vad andra tycker, (tack morfar), för trots allt e ju detta min dagbok!
Fast en öppen sådan....



Kommentarer
Malin

Hälsa morfar Lennart när du pratar med honom i från oss här i London och ge honom en kram från mig kram Malin

2006-11-16 @ 09:44:22
Cissi

RECEPT ÖNSKAS!!!!

Det där med jordgubbar, maräng och toblerone i ugn med glass lät smaskens. Kan man få närmare detaljer så att familjen kan besparas ännu en lördagsafton med Sia´s mango- och hallonsorbeter dekorerat med tärnad mango från Icas frysdisk...?

Muchas gracias!

2006-11-16 @ 18:44:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0