Måndag 27/11

...-Va? e det redan morgon! tänkte jag när jag nästan kröp ur sängen i morse.
Varför e man så tröööött?
Lämnade barnen på dagis, Ingrid som inte varit på dagis på en vecka, trippade glatt in, tog fröken i handen och vinkade och sa:
-Hejååå!
Körde och fixade ärenden till firman.
Köpte en fin grankrans på torget som ska sitta på ytterdörren.
Hämtade barnen och åkte o handlade.
Lagade Spagetti bolognese (låter festligare så).
Klippte Kalle som varit väldigt lång-hårig en period nu.
Han hatar att klippa sig och sitter o skriker som en stucken gris hela tiden.
Kan i och för sig förstå honom.....jag har klippt han i örat inte bara 1 gång utan 2 gånger, så blodet runnit.
Hemska mamma!!!!
Pojkarna har legat och busat i våningssängen o vägrat att sova, det e inte lika lätt längre...nu håller de ihop emot en.
Jag har sytt och pratat i tele, Nils har suttit framför datan hela kvällen.
SKA gå o lägga mej tidigt, jag lovar, jag lovar.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0