Lördag morgon 18/11

..Nils sover och jag är uppe i ottan med pigga barn!
MEN, jag läste ngt bra igårkväll i "mamas" som jag tog åt mej directly av, det handlade lite om:
..." Om man har ett dåligt-mammaamvete kan man slå sig i backen på att man egentligen är en rätt bra mamma. (ok, det känner jag att jag är ändå).
Man har liksom både koll och vilja. Och det e väl det viktigaste!?
Man kan ju inte stå där i rensrubbat hem med nybakade bullar och artiga/trista barn och skapa prestationsångest!!!
Nä, man ska bjuda hem mamma-kompisarna när det e x-tra stökig och barnen alldeles särkildt trotsiga."....
Tyckte det var en skti-bra liten anekdot och jag känner verkligen att jag är en SKIT-BRA mamma! OCH det e inte så farligt att ha lite dåligt samvete...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0