Lördag kväll 18/11

En helt fantastisk FAMILY DAY!
På förmiddagen spelade Kalle fotboll i sitt lag, Höllviken!
Han gjorde 2 mål!!!! Han var överlycklig!
Sen kom han o Nils hem o vi åt lunch allihopa.
Åkte sen till Simhallen (Vanningen i Vellinge) för eftermiddagens aktiviteter!!!
160 kronor för ett par timmars underhållning! det kallar jag billigt och det e faktiskt roligt för barnen.
Vågmaskiner och surf, vattenruschekana, varm bubbelpool.
T.om med Ingrid satt som lilla TUMMELISA på en grön frigolit-bit (som såg ut som ett blad) och flöt omkring.
Och skrattade mest.
Måns tog Guldfisken idag, då ska man simma 25 meter och hoppa från kant eller brygga.
Det klarade han galant (han t.om dyker och gör volter).
Vi tyckte han var UR-duktig tills vi mötte hans klasskompis Hedvig, som hade simmat 1200 meter!
What a girl!
Måns blev riktigt blygt impad!
När hela familjen var nöjda  med bad, dusch och bastu, åkte vi hem.
Barnen åt toast och jag lagade till en riktig fest-måltid till min man.
Ankbröst med sky och tomat och getost-torn och ett riktigt gott vin.
Hela familjen (inte Ingrid) har sett Harry Potter 3 och barnen tycker det e så mysigt att få sitta hela familjen och låtsats vara på bio med popcorn o glass.
Vi oxå...
En riktig Family Day alltså.....vi njuter i fulla drag av att vara tillsammans.



Kommentarer

Det ar livet pa en pinne att vara tillsammans!

Kram Christina

2006-11-19 @ 11:53:39
jojan

Hej!
Hur har ni det!?????
Jag e grymt avis.
Hör av er!
Kram Johanna

2006-11-19 @ 14:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0