Bästa Tjejerna...Fre 16/2

Världens Mysigaste Tjej Kväll var det igår.
Anneli, Karin, Jessica och Victoria var här igår kväll.
Vi har ju kommit på den brilijanta ideén med "bring something with you".
Ja....alla tar med en rätt och alla bjuder alla.
Tycker det både är "chill" för värdinnan som iofs vill fixa, dona, städa, pynta, duka och göra fint.
Men man slipper planera och laga 3 rätters...man kan t.om själv som värdinna få sitta ner och  bli serverad och bjuden.
Super bra!
Igår bjöds det alltså på:
Charkisar och ost
Löjroms toast
Ljummen sallad med Serano skinka och sparris
Potatis kaka med parmesan, Bresola och sallad
Lakrits Brylée med mango glass o blåbär
 
Vi satt och snackade i timmar och när tjejerna gick 03.00 så kändes det som vi kunnat snacka måååånga timmar till.
Bästa tjejerna, säjer jag!
Så Mysig Kväll.
Och jag kände mig glad, varm inombords och lugn.
 
Idag har Karolina o jag gått en lång promenad, haft Hemma spa med bastu, ansiktsmask, peeling och hårinpackning.
Holister Besök på Emporia.
Och nu: Lördags Kväll med God Mat och mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0