Tisdag 9/2

Joe Malone har blivit en ny favorit doft..ja det är bara det att det finns ungefär 50 styckna olika kombinationer/dofter som man kan fixa och trixa med.
iallafall denna gardenia Vintage har blivit MIN favorit....(jag ska inte överge CHANEL helt..jag lovar).
Min man var ju i London innan jul och han köpte en del grejer därifrån som jag skulle få i julklapp......?
Som ni vet/ eller INTE vet är han ju inte bästis med flyplatser så när han och Måns (som reste med handbagage) gick igenom säkerhetskontrollen på Heathrow....hade han oturen (grrr!) att få halva fina papperspåsen TÖMD!!!
To much Liquid!!!
De minst sagt slet av alla siden och sammets rosetter, rev upp kartongerna, slet ut av silkespapper och slängde de fina glasflaskorna och glasburkarna i soptunnan!
Måns berättade sen att Pappa Nils varit helt vit i ansiktet av ilska och Måns vågade inte prata med honom på hela hemresan!
Men iallafall...en vacker papperspåse och en liten liten parfym blev det kvar och det  fick jag på julafton!
Min KÄRA kusin skickade nu snällt den tillhörande krämen, som NU har kommit!
Och den luktar sååå gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0