Söndag 30/8

-OOh shit my god! som Ingrid brukar säja...
=vilken helg och vilket liv vi just nu lever.
jaja...men det kommer väl lugnare tider.
Jag har jobbat både på Factory och på B.B..slitit, målat,städat,  pyntat och fotat (skall skicka upp bilder till 2 STORA märken, som vi hoppas på).
Måns har spelat cup i Danmark mot danska och tyska lag, han och Nils o laget åkte över på Lördag morgon..vid 7.00 tiden.
De kom 8:a av 32 lag! (OBS! då är de andra lagen är -99:or, vilket innebär 1 år äldre).
OCH det är väl superbra!
Idag spelade de seriematch som de såklart vann :)
Kalle har spelat både fotboll på Bulltofta o tränat ishockey..
Så Nils har kört skytte-trafik, kan man lugnt säja.
Sara, min vän, tyckte att vi skulle söka en Au-pair..vilket jag först skrattade åt... men som jag  faktiskt helt ärligt 
efteråt tänkte att why not? (vi har ju ändå rätt stort hus och vi har ju alltid folk här..så kanske det).
Igår kväll var vi bjudna av Inke på Malmö Opera, Nils, jag o Factory tjejjerna med män.
Det var Cape Town Opera spm spelade musicalen TEATER BÅTEN!
Faktiskt väldigt bra!
Malmö Opera är väldigt fin o tjusig tycker jag, inte alls så vräkig som Stadion eller typisk som Konsert huset.
Nä, Malmö Opera är Tjusig!!!
Vi hade mycket trevligt och åt o drack gott, Nils som kom nästintill direkt efter Cupen med Måns i Danmark, kom inspringande med Jeans o t-shirt o gympa skor, medans vi andra var uppklädda till tänderna (inte riktigt kanske), 
men visst det går väl bra att lyssna på Musical i Jeans o gympafojjor oxå.
Men det kanskevar därför han inte fick vara med på en enda bild (ovan), så han inte skulle störa vår image :)
Nä, jag bara skojar, jag ÄLSKAR min man som han är, och älskar hans surf-stil!
En OTROLIG eloge vill jag/ vi ge till Söta Sigrid som passat, tagit hand och servat våra barn hela helgen, medans vi flängt o farit och varit busy.
Ingrid gillar sin moster och de har haft det lugnt o skönt, gått o klappat föl, myst och t.om varit på Malmö Museum.
Tack Snälla!


Kommentarer
Anonym

ja, jag är väl allt lite snäll ändå... tur ni har mig va?!=) mygg

2009-09-03 @ 09:22:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0