Tjej Helg 9/5

Jag är en MYCKET Lyckligt Lottad Mamma!
För att ha fått en sådan underbar Dotter, jo men så är det!
Vi är så olika i sättet...(inte allt) och det är nog därför vi går så bra ihop!
Ingrid är Vår, Familjens och Brödernas lilla solstråle.
Nu har Killarna åkt iväg till Holland.
Måns åker såklart med sitt lag och med MFF bussen.
Och Nils och Kalle åker bil ner  för att vara supportrar :)
Men först stannar de 1 natt i Hamburg hos Karin med familj.
För det är ju alltid sååå roligt!
 
Så Ninni och jag har en tjej helg med andra ord.
Vi började dagen med frukost i sängen....ngt som inte händer när Pappa är hemma :)
Jag har fixat med trädäcket.....och atriummet...med andra ord.....M Å L A T 29 kvad m plank.
Och såååå nöjd jag är! Det blev bättre än bra! Så snyggt!
Fixat med pynt o blommor o annat.
Ingrid har lekt med Evelina hela dagen.
Och avslutade den ljumma kvällen med sin Torsdags ridlektion.
Vi har det väldans bra, min Dotter och jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0