Jag kan lite av väldigt Mycket ....Ons 22 Maj 2013

Jo men det är en rätt så bra egenskap...att man kan lite av väldans mycket!
Tycker jag själv passar in i det facket...
Som nu tex...Vi ska på Bröllop i helgen, då går man liksom in för att sy en kjol.
Har sytt myyyyyycket i mina dgr men väääääääldigt länge sen jag sydde till mig själv.
Men kjolen fick MER än klart godkänd av Sara, Ia, Poonam, Mamma, Mia och Jenny!
Sara...som är en utav mina stil gurun....jo men det HAR jag faktiskt.
Tyckte den var så fin att hon ville ha den själv :)
Den är inte sexig elller så...jag kommer mer känna mig som en prinsessa i den.
För det vill man ju..känna sig kunglig .
Ikväll stod jag på Mäster Johan i Malmö och representerade FACTORY, där var det "HItta din stil" kväll för "viktiga" kvinnliga företag.
Det var kul och lite annorlunda. Jag tror på att man ska ses och synas överallt.
Typ...som vår FACTORY skylt i bakgrunden i direkt sändning under hela Eurovision...
 
Sitter och deklarerar....Blääääk...
Men även där....blir min man imponerad av mig när jag har sparat alla kvitton i pärmar sen ca 11 år tillbaka i tiden.
Plastfickor, kvitton, pärmar, mappar, gamla huset, nya huset!
Han förstår att jag även är en ordentlig FRU, inte bara hafsig och slarvig och yr....
Nädå....Utan jag är även ordentlig och pålitlig. :)
Det är bara min yta som visas vara slarvig.
Gud! vilket värsta bästa Kap, jag är :) :) :)


Kommentarer
Anneli

Du ÄR världens kap o världens bästa väninna! ❤ Kram

2013-05-23 @ 21:46:23
Sara

Du e "simply the best" pok <3

2013-05-24 @ 20:36:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0