HOLIDAY Tor 13 mars 2013

Nu ska den här MAMMAN ta en liten semester.
Som min Sara brukar säja:
-You sooooo deserve!
YEPP! Det gör jag verkligen.
Barnen är glada och uppspelta och Måns han längta såååååå...
Det var hur länge som helst barnen var på semester.
Hur som helst ska det bli riktigt skönt och friskt....Ja så känns det som.
Nils, han har "kittat" hela family...och har ju som tur är med sig Brossan så han kan få åka på riktigt!
Gammal "Ski-bump" som han är.
Det enda jag är orolig över är att han måste inse att han är 40 +++ och inte kan volta, hoppa, flyga och köra racet nu. Ja, jag vill ju inte han ska bryta armar o ben.
Jag....jag vill mest vara snygg i backen o sola.....(om det är sol det vill säja)...
Men först 2 mellanstopp....Stockholm för att hämta upp Erik o family och sen Östersund.
Sen....CopperHill...det ska bli sååå mysigt!
 
Kalle har bakat Cup Cakes idag.
Som han ska bjuda på TEA TIME på Engelskan imorgon.
Ja, vi fick såklart hjälp av Kungsörnen, men det var lika gott ändå.
Fina blev de och Kalle var super nöjd!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0