Skolresa, Poolparty och Karls 11 års Dag! Mån 10 JUNI 2013

Det är mycket nu....
Rikitgt mycket!
Men roligt!
Jag följde med klass 6B på skolresa i dagarna 3 till Göteborg!
Jo, men det var ju 29 år sen jag själv var på skolresa till Göteborg...när jag gick i 6 :an!!!
6B har ju varit en mildt sagt..en stökig klass...som har burit med sig mkt rykten och lärarbyte etc etc.
Men jag måste säja och berömma dessa fina, roliga, sociala, postiva barn!
Vilken klass och vilka personligheter!
Det var mkt roligt att hänga på och kolla in, lyssna, snacka och hänga med dessa 13 åringar!
Vi bodde på ett vandrahem på Dala gärdet, 20 min fr GBG.
Det gick hur bra som helst att åka buss och spårvagn med alla kidsen.
Med på resan var ju såklart deras 2 fantastiska lärare som bokat, ordnat och fixat!
Vilka fantastiska lärare och vilket engagemang!
MARIE & MELINDA <3
Och även Mammorna Åse och Natalie
Barnen bowlade, käkade på Pizza Hut, spelade minigolf, åkte Stinsen (en turist-visning av "Götet" per öppet tåg),  vi besökte Universeum, och såklart höjdpunkten LISEBERG!!!!
Alla skötte sig och höll tiderna...vi fick "bara" hålla koll på kvällarna utanför sovrummen tills de somnat.
Jodå....de smög nog ut när vi somnat.
För de var nååååågot trötta på morgonen!
En minnesvärd resa, verkligen!
 
Ja, så var det ju Nationaldagen, och 1 dags jobb tills det var dags för att fira vår lille Specielle 11-åring här hemma!
KARL ERIK INGEMAR!
Mellanbarnet blev firad med pompa och ståt.
Presenter, tårta på sängen, Tivoli på dagen och Poolparty hos Noréns på kvällen!
Vår fine kille som är så speciell, rolig och go!
En intensiv vecka och mkt skoj!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0