FALSTERBO HORSE SHOW Juli 2013

Så var det då den Årliga FHS!
Karin och jag jobbade hela veckan á 8 dgr.
Och slet men hade jätteroligt!
Kul..eftersom vi känner oss lite "hemma" där nu.
Tjenar på alla "grannar" och sippar lite Champagne, säljer kläder på Factory och fixar o donar.
Det är en rätt annorlunda känsla där nere, lite marknads känsla , fast lyxig!
Pojkarna har såldt läsk, vatten, kaffe, bullar etc och jobbat Tis-Sön.
Superduktga! Första sommar jobbet, 11 och 13 år gamla.
Ingrid, har hängt där nere hela dagarna, hela veckorna...men henne har jag knappt sett röken av.
Hon går ut med Annas hundar, leker, promenerar runt, lär känna folk och hon är helt enkelt super cool!
I fredags var vi bjudna på Cocktail på VIP läktaren och hade en mysig eftermiddag med snittar och champagne.
 
Nils barndomskompisar har varit nere hos oss och hälsat på,så han har jag heller knappt sett röken av...
De har haft mkt roligt :)
Så jag summerar denna vecka med mkt mkt jobb, och helt kopiöst galet med umgänge här hemma på Skogsgatan, lite Cocktails, Sommar-jobbs fixande Morsa, Hästar och shopping...
Så nu ....NU blir det HEAVY HOLIDAYS med min älskade FAMILY!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0