Tis 15/1 Oj vad tiden går...

Ja, OJ vad tiden går...
Helgen gick i rusande fart.
Förrutom att jag jobbade hann jag med en Tjej middag med SKK (eller vad vi nu kallar oss :) i Fredags, Myskväll på Lördagen, Söndags middag med Anneli o barnen samt en liten ny uppfräschning på ovanvåningen med bokhylla o tavlor, och böcker i regnbågens skala.
Nu har jag stylat i dagarna 2, som fortsätter imorg.
Ingrid, har varit med o som vanligt fixat det med högsta betyg!
Hur kan jag fått en sådan underbart, gullig, social, väluppfostrad, charmig liten perfekt unge!??????
Ta det rätt, kära folk!
Hatar detta väder o längtar såklart til våren!
Men orkar inte deppa ner mig, utan jag ser detta som en körsträcka eller en uthållningssträcka till ljusare tider.
Man måste ha tråkigt för att sen uppskatta Roligt!
Ja, tänk så smart jag är :)
Mkt kul att se fram emot, det har JAG!
 


Kommentarer
Cissi

Mrs Glamour och flärd, snygg du är!
Kram Cissi

2013-01-15 @ 22:49:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0