Ons 9/1 2013 Hooked!

Hooked!
Jag blir lätt "Hooked" på saker o ting.
Besatt, kanske jag ska förklara mig som.
Jag kan räkna upp måååååånga saker o ting jag lätt blir "Hooked" för och över.
 
JUST NU:
Svenskt Tenn.......
Fick dessa glas idag, så glad så glad jag är!!!!
Bohemia, Value for Lifetime!
Antingen som "fin-vatten-glas" eller som Whiskey eller glögg.
Så lyxiga och fina, det blir mitt nästa spar-moment.
 
JUST NU:
Riktigt "Hooked" på Pod caster!
Sätter på mig Måns STORA hörlurar som även känns som "öron muffar" och sätter i sladden i iphonen och ger mig ut i regnvädret.
Varje Fredag är jag beroende av Hannah o Amanda´s, ( Hannah Widell och Amanda Schulman).
Den är bara så rolig och bra att jag döööör.
Jag skrattar H Ö G T och glömmer bort tid o rum.
Kan handla på ICA , sitta på bussen, rusa runt på stan med Hannah o Amanda i hörlurarna.
Jag kan gapskratta högt och verkligen njuta av deras underbara humor men även känslighet, ja....då kan jag plötsligt börja gråta.
Det är preciiiiis min stil och min humor  jag känner såååå igen mig i mkt och jag säjer det igen: Jag skulle lugnt kunna bli kompisar med dem.
En annan Pod cast är med Sigge och Alex (Sigge Eklund och Alex Schulman), oxå rikitgt bra och småfyndig och kanske mer intelligent....
Sista "avsnittet" tex, Sigge berättar att han i sin barndom sökt till rollen som BIRK  i Ronja Rövardotter.
Nä, vi vet som bekant att han inte fick den.
Säkerligen lite bitter sisådär 30 år efter.
Men i den senaste podcasten dömmer han ut "BIRKS" Vår skrik att det var såå falskt och jätte hemskt.
Jag skrek av skratt på Ica när jag handlade sist!
 
Min slutsummering av detta är: Hooked= Me.


Kommentarer
veronica

måste lyssna på dem, vet inte när bara:)

tack för tipset!

2013-01-09 @ 20:25:49
Johanna

Hej V!
När du städar, när du kör bil och när du jobbar framför datan...
tex.
Super bra! och man blir glad o mår bra!!!

2013-01-09 @ 21:30:51
URL: http://babydream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0