1/1 2013

Jaha....då var det första dagen på detta året.
Jag har som vanligt inga nyårslöften.....jag är så ju perfekt att det inte behövs.
Skooooooojaaaar bara!
Och jag har inga mål som jag ska nå ,förväntningar på detta året 2012...eller massa krav etc.
Nä, jag lever på och försöker göra det så bra som jag kan, och det kan jag ju oftast.
Som alla skriver varje år:
-Ja, detta året, det kommer bli så bra, det känner jag på mig!
Jag tycker personligen att alla år är detsamma, rätt så lika.
Ok, vissa lite bättre och vissa lite sämre.
Alla år innehåller både glädje och sorg, roligheter och tråkigheter, Sommar och Vinter.
 
Nyårsafton firade vi här hemma med Familjerna Nyqvist och Ståhle.
Lugn och fridfullt......
Nja, det blir det väl aldrig i dessa sällskap, och 8 barn! Tjohooo!!!
Men det gillar vi, skratt, tårar och fest och glädje!
Vi smällde raketer och skickade upp Khom Loy -ett ljus i natten, "Thailands rakteter" och tänkte på nära och kära som vinkade till oss uppifrån himlen.
Kort och gott! Det var en jätte mysig Nyårsafton!
 
Menyn:
 
Gåslever päronchutney, Löjrom på Crostoni
Carpaccio på Ren, västerbottenost sås och löjrom
Oxfilé, Hasselbackspotatis, Rödvinssås, Kantareller och smörslungade grönsaker
Champagne sorbet på choklad botten med hallonsås
Ostar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0