Long Time No Seeing.....Ons 13/2

LONG TIME....NO SEEING!
Ja, så har det varit.
Det har liksom gått lite för fort allting, och mkt så mkt.
Så lite hudutslag, allergier, jobbiga kids och maaaan har väl bidragit till ett LONG TIME, NO SEEING.
Ja, allt är ju som sagt inte Bed of Roses.
Men jag ju en "Doer", "Fighter" you name it.
Så allt löser sig!
 
Karolina 15 år, Nils systerdotter och Guddotter, Barnens kusin och min lilla kära x-tra Dotter bor här nu i 3 v.
Och det går bra, ja eller.....det känns bara som det inte funnits något annat i vår familj...
Hon praktiserar på Nils jobb, även varit med mig på jobb, tränat Handboll med Dalhem på Söderkulla (Ja, hon är en stark Handbolls tjej fr Hamburg).
Hon har hämtat Ingrid o passat henne.
Hon har skaffat jojo kort och åkt buss ensam och tagit sig fram i Malmö.
Hon har shoppat med Måns och planerat både språkresor och shopping och kommit med goda råd och tips till honom.
Hon har busat o gosat m mellan kusinen Karl.
Fina Karolina <3
Högsta betyg, bästa rekommendationer hitintills !
 
Ja....annars är det en massa massa annat som hänt....men det har jag redan ventilerat med mina nära o kära!
Både roligt o som sagt tråkigt!
 
Vi drar till Kalmar på halva sportlovet för lite vila o umgänge m Mormor, Farmor o Farfar!
LOOKING FORWARD!


Kommentarer
Veronica

Skönt att du är tillbaka! Kram veronica

2013-02-13 @ 22:09:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0