Jobb Jobb Jobb ...Ons 27/2

JIPPIE!
Snart är den HELVETES Månad slut!
Och DET ska jag fira!
För fy...vad jag har hatat denna månad, inte njutit en sekund.
Den har bara fört med sig otur o skit....ursäkta men.....
Siggan har ikväll hjälpt mig att hänga upp o "tagga" alla PompdeLux kläder.
Så snällt! 
För imorgon 28/2 kör det igång igen, PompDeLux!
Och i år....I år...är det såååå fint och fantastiskt!
Jag älskar mitt jobb! Factory och ja..jag gillar verkligen mina jobb som stylist o säljare för Pomp.
"För i nöden prövas vännen.....Du är testat o godkänd".
Och det är Sigrid ...ikväll.
Tack Sigrid, för hjälpen!
När man mår "piss" och behöver lite bara liiite omtanke o stöd då VET man verkligen vem som är ens vän o familj.
Inte så svårt!
Kram på ER!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0