Fredag 22/2 Down....

Livet är som sagt upsidedown....
Och denna månad, har varit sååååå down.
Precis när jag började kravla mig uppåt som kom det en sån "down" som bara smällde till utav bara h-ete!
Shit! Vad jobbigt!
Det behövde INTE jag, kändes det som.
 
Uppdatering:
Karolina åkte hem idag efter varit vårt lilla x-tra barn i 3 veckor.
Det kändes som tiden flög iväg och ja...det har mer känts som en stora syster i familjen.
Jättemysigt!
Vi åkte till Kalmar i ngr dagar och var b.la på Kosta Boda Outlet och shoppade.
Det var sååå mkt snö och snöstorm att det var galet.
Träffade Farmor och Farfar och en hann med ett snabb häng med Bror August och Lilla Mira.
Som tur är är de här nu, så vi hinner ses mer!
Jobbar mkt och ja....jag bara VILL se en ljusning, solsken och lite kul!
Looking Forward!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0