Poolen i gång! Måndag 22/4

Ja, så är poolen igång...
Och det är ju härligt!
20 gr är poolen och barnen är ju rätt så modiga så de badar för fullt!...och så Nils såklart :)
Men det behövs fixat runt om...sånt gör mig stressad.
Har ideér i huvudet.
Helgen var en jobb helg och jag bara "tog mig igenom det".
Inte mkt att orda om.
Vi grillade och Nils fixade med ....såklart poolen.
 
i Fredags fick vi reda på en fantastisk NYHET!
Måns kom in på Idrott Grundskolan, 156 sökande och 20 antagna.
 
Så roligt! Men det innebär ett STORT ansvar och en STOR utmaning.
Men målmedveten som han är...så hoppas vi han fixar det.
Vi känner oss trygga med skolan efter Föräldramötet.
Det verkar vara en bra skola i och med att det är i samarbete med Swedbank Stadion och Malmö Stad och ngr av Malmös ledande idrottsföreningar.
Roligt och spännande med att träffa andra kompisar och elever som blivit antagna i "sin" sport som bla.
Tennis, Ishockey, Konståkning, Simhopp/ Simning, Basket m.fl.
Ja, det känns lite annorlunda mot "min "tid.
Men vi hoppas och tror det kommer bli super!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0