En Mysig Helg, Fotboll, Fest och Solig Söndag 26-28/4

Åh vad jag Ä L S K A R sådana här helger.
i och med att jag var ledig i Fredags så har helgen känts så låååång.
Och vad jag älska VÅREN! Speciellt denna tid då det är varmt, och ja...vi har ju vår lilla oas på baksidan där vi kan ligga och sola.
Denna tid då man ÄNTLIGEN ser en ljusning, väntar och har härliga förväntningar för sommaren.
Fredagskvällen ägnade vi åt Fotboll.
Jag brukar ju inte följa med....men eftersom Måns MFF spelade mot Husie och familjen Klintberg bor där, spelar i laget så hängde även jag och Ingrid med.
1-1 blev det och det var en Tuff match.
Vi hann även med kaffe och Rosé hos Klintbergs innan matchen för att sen promenera ner till planen.
En ljummen kväll i Husie och alla var nöjda.
 
Igår hade vi Middag med hela gänget!
Det var länge sen vi sågs, VI som träffades igår alltså.
Och...ja ...många glas Rosé glas sköljdes ner och vi grillade.
Som vanligt gick kvällen alldeles för snabbt.
Men livat och trevligt och lite galet, som alltid.
 
Imorse fick Nils masa sig upp med Måns....som tur var fick de skjuts:)
MFF-AIK, och Måns och de vann med 5-0. OJOJ!
Vi har även hunnit med att kolla Kalle som spelade avslutnings match på innebandyn, chillat i solen, tagit det RIKTIGT lugnt och nu ska vi grilla hemma gjorda hamburgare med extra ALLT som det bara kan få plats på en hamburgare.
Ny vecka och det är alltid roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0