Malmö Häng..Sliten och Pool häng Lör 22/9

Känt mig riktigt sliten denna vecka.
Men igår fredag....ef ngr timmars jobb på fm....så kände jag ritkigt den där känslan:
-TGF! Tnx God It´s Friday!
Köpte hem en massa god fredags mat (hälleflundra med parmesan potatis puré, kantaraller och fänkål och romsås) och gott vin!
Vi, hela familjen tog förmodligen Årets sista Dopp...( det var iallafall vad Pappa N sa.....).
Tände en massa ljus runt poolen och hoppade i de 28 gr vattnet, klockan var 20.30, mörkt och duggigt ute.
Det var faktiskt helt underbart! Jodå....barnen hoppade dök och tur e väl det att den ena grannen är gammal och nästan döv......För i vår pool går det vildt till, iallafall med våra BUUUUUS Barn.
-"För grannarna har klagat sen kvart över tio".... (Veronica Maggio), sjöng Ingrid och jag....
Bastu på det.....sen mådde vi som kunga familjen själva...
 
Haft lite Malmö Häng denna vecka.
I Onsdags käkade jag Dinner med dessa vackra och moderiktiga kvinnor: Sara, Ingrid, Pamela och Gunilla på Lemongrass.
Mysigt med lite tjej snack och masssssa skvaller. <3
 
Igår käkade jag lunch på Vapiano med Cecilia R, vi snackade bort lunchen på 1 1/2 tim, och det var mycket givande och nice. <3
 
Idag....är jag L E D I G och har faktiskt inget riktigt inplanerat på dagen.
Mer än lite fotvård i min enkelhet och omlett lunch o ngr koppar nytt Rosa och Beige nespresso kaffe.
Det regnar ute och jag lyssnar på French Café.
Nils o Måns är på match i Eskilsminne, Ninni leker m isa här hemma och Kalle e hos Sebbe i Arrie.
Men ikväll vankas det DINNER hos Noréns, det ser vi mkt fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0