Lunch, Inspiration fr Sthlm och Rugby Jacket...Ons 5/9

Har varit lite ledig nu i 2 dgr....
Men såklart är man fullbokad ändå...
Är det inte möte/ fix med huset så är shopping och luncher ..... haha
Idag har jag träffat Theres och Christel från Petit Noir som ska sälja in smycken b.la till lite olika butiker i Skandinavien.
Theres är vän med min svägerska Linda i Sthlm....så det är därför vi kommit i kontakt.
Vi träffade och åt en låååång lunch på Koi där det "snick-snackades" och hade det HUR trevligt som helst.
De är agentur för smyckes-märket: Black Maria, som är ett Danskt, rätt så tufft smyckes märke.
Theres och Christel är precis i uppstarten...och de kommer bli agenturer för andra fina klädes märken!
Hur som helst...var det såå nice att får lite inspiration och träffa lite nytt, roligt, snyggt och härligt "folk"!
Ja...det snackade väskor, märken, män, barn och annat "viktigt"!
 
Efter typ flera veckors tjat...så gav jag med mig...
En Rugby jacka inhandlades till Äldste sonen..
Och han blev sååå GLAD! Fick idag höra lite roliga och positiva saker från "lille sonen" om "store sonen"......ja...bara positivt...(puh) så DET var han värd, Månsan alltså.
Han har en bra klädstil, Måns...! och jag tycker det är kul när han tänker ut och kombinerar ihop.
Ja, det ligger väl i släkten...det där med kläder och stil.....
Hör upp! Farmor B och Moster S!
 
Uppdatering med Våra 2 andra ungar....
 
Kalle, var hela helgen med sin kompis Gabriel och föräldrar på Visingsö hela helgen och hälsade på Farmodern och Farfadern.
Han hade med sig 6 polka grisar hem, från Gränna som han bjöd hela familjen på, så gulligt!!
Jag kom själv ihåg hur jag var en sällskapsdam/ kompis till min vän Carola och följde med henne och hennes föräldrar på resor o dylikt.
Jag tyckte det var super kul!
Och Kalle, han längtar varken hem eller ringer...
Han tycker det är kul att få hänga på och träffa lite nytt folk...ja så fanns det ju såklart ipads på Ööön...
Ingrid, hon badade i vår snart-färdiga-icke uppvärmda-pool igår....hon är så cool, den ungen!
Medans hennes storebrödrar stod och frös och tittade på....
Hon hoppar och simmar och vi har sagt att: Detta är hennes pool!
hon tjatar varje dag om att få bada i poooolen....
Men först måste vi fixa lite trädäck....herregud! hon halkade igårkväll på Nils provosoriska matta...som igentligen är ett liggunderlag......
Men tuff som hon är ...med skrubbsår och dylikt ...ska hon bada!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0