I Love Sundays och Trevligt Samkväm hos Noréns...Sön 23/9

Gillar Söndagar....
Lite lugn, inte speciella krav...som idag.
Sooova länge....sen frulle med frallor, smoothies och ägg...
Inga matcher el aktiviteter för barnen.
Nils och jag lite trötta, barnen oxå för den delen.
Gillar även Söndags Middagar....Idag blir det Köttfärslimpa, mjölpotatis och sås och gelé.
Och för första gången i mitt liv (40 år) har jag köpt saltgurka skivad på burk.
Har fått för mig att jag ska börja gilla det, vid 40 års ålder!...:)
Och till Söndags filmen (vi hyrt) blir det marängswiss!
 
Igår var vi på Dinner hos Noréns, ja typ 50 m bort.
Helt underbart att gå på middag 50 m bort.
Sen är det ju helt underbart att dessa Vänner är super trevliga och man liksom trivs!
Det var även 3 familjer till.
Och en massa vin, god mat och maaaassa snack hela kvällen.
Oxå en underbart skön grej är att pojkarna traskade hem själva och ringde o sa gonatt helt själva.
Ett +plus att barnen blivit stora.
Sen att de hade lämnat ytterdörren på vid gavel och hela huset var upptänt, nja....-minus..........
det var är tydligen sånt man får ta.
Tack Åse och Peter! ni är så bra!!!!!
 
Nu väntar Marathon vecka och maaaassa jobb!
Men det fixar vi väl !???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0