Oj...Vad helgen gick fort....och nu är det Måndag 8/10

Ja, jag var ledig i helgen men den gick så snabbt att jag inte hann med nånting, känns det som.
Dinner med Abbekås- borna Forslins på Lördagen, härligt med gamla vänner.
Ni vet....man fortsätter där man slutade...o eftersom Maria o Peter inte kunde komma på min 40 årsfest firade vi lite x-tra. (Jo men jag gillar ju att bli firad ...hahaha).
Vi hann gå igenom vad som hänt det sista året.
Jag kommer inte berätta vad vi åt...för det har blivit en Middags-klassiker nu.....
 
Igår blev Nils o jag helt plötsligt barnlösa (Måns var på bio, Kalle spelade bandy, Ingrid var på ridskolans dag)...så Nils o jag var ute o gick helt själva....
Han visade mig "sin löpar runda"....slingan och ja...plötsligt gick vi o höll hand ute i det vackra Höst vädret.
Det kändes lite "pensionärs-aktigt", ja ni vet.....utan barn, småprat, hand hållning och vi uppskattade verkligen Höstens alla vackra färger.
Det är första gången i mitt 40 åriga Liv som jag har börjat uppskatta Höst och Höstens alla färger, ja hur lät det tex....
Efter promenixen bjöd Svärfar på Lunch eller brunch ( det fick man välja själv) på mina Svärföräldrars favorit lunch Restaurang: Ljunghusens Golf Rest.
Kajsa och Lennart sällskapade oxå.
Tycker oxå det serveras God mat där.
 
Sen var liksom helgen slut... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0