Nyklippta Gossar och LÖRDAG!.......Lördag 20/10

Ja, nu är alla mina Gossar nyklippta!
Det  var länge sen Nils var kortklippt och barnen skrattade åt honom.
Jag skrattade inte men när han frågade mig vad jag tyckte, då sa jag:
-Men det växer ju ut.....
Nu har Nils och Måns åkt till Kalmar för Herr-Träff (Nils) och Fotbolls match imorgon (MFF-KFF).
Och vi andra 3 chillar runt lite...
Sen sen frukost osv...
 
Jag läser en massa bloggar...
1. houseofphilia.blogspot.se/....finns inte sååå mkt o säja... 60 000 läsare i veckan och alla vill leva som Petra :)
2.gynning.net/.....underbara snygga och Sveriges vackraste cooling Carolina Gynning som gör en Maaassa Reklam för Factory, we like.
3.lovelylife.se/blogs/Gingerbreadhouse....underbar Lifestyle blogg, Älskar hennes inrednings-stil och hon är även på nåt sätt inblandad i barnklädes märket LIVLY.
4.awomanalifeablog.blogspot.se....nu pratar vi Top of The Line...lite x-tra allt o LYX, inga Hunky dory stjärntröjor här inte el Gotlands vistelser....:)
5. pernillawahlgren.se...jo men hon är gullig..:)
6. attvaranagonsfru.se....Härliga Emma, skriver som en författare och har vackra bilder.
 
Och sen är det mina Nära och Kära (vänner o kusiner) som skriver och som jag läser som:
 
1. malinlondon.wordpress.com...underbara kusin Malin som bor i London och skriver allt från Huskvarna till Highgate.
2. veronicaheart.devote.se/...Min Vän Veronica som skriver om sitt liv i full fart och sedan ökar hon lite till:)
3.fluffymolntuss.wordpress.com....Viktoria, min granne och vän som skriver om om lite om trädgård, inredning, barn, knasiga tankar, drömmar, fester, vänner, jobb och lite om cancer.
4.rcarlberg.wordpress.com...vår Vän Robban som skriver om sitt livs tuffaste fight
 
Och igår fick jag tips om ännu en blogg: carolabeforeandafter.blogspot.se
Som verkar hur rolig och bra som helst och som jag defenitivt kommer följa!
Trevlig Lördag! 
Vi får se vad som händer denna Lördag!!!1
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0