Gnäll, Mingel, Mörker & Ridlektion 20/11 2012

Jag är riktigt gnällig o sur idag....hmr......ngr dagar.
pms...i don´t like.
Tänker negativt och är allmänt trist...
Men snart....är det över...Peace Love & Understanding
 
I helgen var vi iallafall på Cocktail Party hos Åsa och Christian.
De bjöd på många trevliga Vänner, Bar med Bartenders och god orientalisk Mat.
Tack! (Lånat bilder fr Åsas blogg :tomeandyou.blogspot.se
Det var himla festligt, för vi träffade vår gamla granne fr stan (arkitekt byrån) och en del andra vi kände.
Farfar har varit här i ngr dagar, vår lille Hus tomte.
Ingrid och han är bästisar och är såååå söta ihop, går genom huset och håller varandra i handen.
Farmor kände sig ensam uppe i Kalmar när hon kommit hem fr Maria-order resa, så hon tog tåget hit med Rådjurssteken och marängswiss i väskan :)
Så det fick vi avnjuta tillsammans med Kajsa och Lennart oxå i Söndags.
 
Tisdagar är Ingrids BÄSTA dag (och Fredagar och Söndagar då oftast hela familjen är samlad).
På Tisdagar är det ridning, och hon är så duktig och glad där hon galopperar runt och skrattar av glädje.
Jag har inte lärt mig att lägga in film på Bloggen, för idag filmade jag.
Och jag kan tänka mig att Ingrid kommer kolla filmerna om och om igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0