Torsdag 3/5

Som sagt, jag och min man har ju 3 barn, 2 killar och 1 tjej.
Min Man Nils.....han har i alla 12, snart 10 och 7 år sagt att:
- Jag behandlar alla mina barn lika, likaväl som det är tjej eller kille.....
-Jag är som en "Hen"- Pappa! Ingrid behandlar jag EXAKT likadant som killarna..
-Hon får bestämma kläder när du inte är hemma och det är helt ok om hon springer runt i hål jeans o converse.
-Om Ingrid vill spela hockey el fotboll,...helt om för mig!
YEAH right säjer jag, som tittar på...
I lördags när han o Ingrid körde runt och fixade sina små ärenden, så köpte de b.la högtalare till hela nya huset.
och varför köpte han då rosa till Dottern!?????
FÖR....det är inte jag säker på att jag hade köpt....snarare vita...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0