Tisdag 8/5

Jodå...det går rätt så bra, min egna lilla diet.
Nils höll på att kräkas när jag öppnade upp makrill i tomatsås burken....
(Det är min barndoms gourmet :)
Tänk....jag har inte ätit makrill i tomatsås sen jag var 10 !!!!!!!!!
Idag när jag o Siggan var på IKEA så bjöds det på kanel bullar, när vi tog en kaffe.
Jag tackade NEJ!? OCH....det har jag aldrig gjort.
Och ngn Ben & Jerry glass blev det inget av i går, tog ett kopp te istället.
Haha.....vi är bjudna på Dinner på Lördag.....och som Charlotte skrev:
-Det där med hälsosamt levende kan du lägga ner till helgen!!!!
Jo, men Herregud! det e väl klart att jag inte är såååå disciplinerad!!!!
Det är ju inte jag!
Annars hade det ju verkat galet, det är klart jag "svullar" och dricker vin på helgerna.
Nils har spelat paddle tennis ikväll i Skanör och Ingrid ramlade av hästen på sin ridning.
Hon gjorde en volt i luften och slog sig lite, men hoppade upp på hästen direkt med ngr tårar rullande ner för kinderna, hon är COOL!
Har även varit på föräldramöte i Karls klass ikväll, han ska få nya lärare nu när han ska börja 4:an, och jag HOPPAS att de blir lika bra som hans nuvarande lärare har varit, som han haft i 3 år!
Måns kommer hem från lägerskolan imorgon em.
Och det har såklart varit lite tomt med bara 2 barn hemma...men även lite lugnt.
Känner mig rätt så glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0