Onsdag 16/5

Idag när jag tittade ut genom förnstret fick jag en liten smygande ångest....
REGN! Så här är den Svenska Sommaren!
Kan inte förlika mig med tanken att vi faktiskt inte kommer åka till Frankrike denna sommar.
Ja, det känns så jobbigt!
I 6 sommrar på rad har vi firat vår semester där, och ja...vi Älskar ju det!
Tanken på att vara hemma i sommar är lite jobbig, att det kanske kommer regna...och vara deppigt.
Nä fy! Men visst man få se det positiva i det "hele".
Vi kommer flytta in i ett nytt hus, som för övrigt blir såååå fiiiint!
Fixa och dona i det, och jag fyller 40....för er som inte vet :)
Bara det att hela trädgården är som "stock o sten" o kommer se så ut hela sommaren oxå.....Depp!
Har gjort lite stylist jobb, det var länge sen, men det var såklart superkul.
I Söndags var jag så in i ......"day after"...men jag fixade det såklart!
Nils spelade även tennis match o var lagledare som inte gick lika bra :)
Jag fortsätter någolunda med min "diet", och jag har ......inte gått ner ett gram, snarare upp.
Jag ger det 1 vecka till...annars skiter jag i det.
Matilda har en teori om att: om man rörs sig så mkt som JAG gör, typ inte sitter still, och äter hejdlöst, som JAG. är kroppen van vid att förbränna så mkt som den faktiskt gör.
Men om man slutar med typ då kolhydrater (som JAG gör) skiter kroppen i det och skiter att gå ner.....
Nja.....vet ej om den teorin stämmer....men jag är ju sån att jag inte har ngt tålamod. Vill att allt ska ske på en gång....Vilka lyxproblem!
Dessutom har jag inte ens varit strikt utan fuskat lite på helgerna, och även ikväll kommer jag fuska när jag och Karin o Anneli ska ut o käka.
I Lördags var vi på DINNER Time hos Fam Falk/ Wannius.
Himla trevligt!!! och roligt att träffa lite nta folk, även ifall jag träffat dem alla innan lite ytligt.
Charlotte och Peppe är så roliga och glada!
Vi kom sist och gick sist, och vi skulle säkerligen upp först morgonen därpå, i o med stylistjobb o tennis.
Jag somnade 2 ggr på em innan jag gick o la mig på riktigt!
Galningar som vi är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0