Måndag 21/5

Som sagt "Sista Middagen" med gänget blev såå himla lyckat.
En väldigt Mysig kväll med ur trevliga Vänner.
Micke, han höll väl på att dö när han såg mig koka över maten en sisådär 2-3 ggr.
Och jag då som är "klumpedunsan" själv, bara skrattar och rycker på axlarna.
Nä, mig skulle han nog aldrig vilja vara Gift med!
Maten blev iofs väldigt god ändå...och Micke, han fick skrapa spisen.
Nils hade fotat hela dagen i K-krona o kom precis till Middagen, men jag är van och för mig känns det helt ok.
Får så många kommentarer om att det typ är synd om mig som alltid får fixa själv.
Men vet ni vad.....jag gillar att fixa själv, för jag är sådär jobbig som vill bestämma allt själv och ha det på mitt vis.
Tänk...om Nils skulle bestämma dukningen tex. O my God!
(Nä, jag tror han trivs med att ha det som han har....:)
Vi delar faktiskt på Familjesysslorna!
Jag står tex inte hela dagar på cuper och matcher....jag kör inte Land o rike runt..... utan att klaga.
Nä. efter 22 år så fixar vi det mesta ihop rätt så bra!).
Ungarna lekte o lekte på Middagen o kilade bort till Pizzerian och satt där o käkade pizza, perfekt!
Sen somnade de en efter en...."Lille Måns" satt o hängde på "Store Måns" och kollade på fotbollsmatchen.
Igår, söndag var vi så trötta och jag orkade inte börja packa som jag lovat mig själv att göra.
Jag har en "hemsk" tid framför mig med all packning, HJÄLP!
Nils o jag avslutade Söndagskvällen med film, Almodovars senaste " The Skin I Live In".
Som vanligt, väldigt konstig film och jag kan inte bestämma mig om jag gillar det.
Jag blir rädd o fascinerad samtidigt!
Mest rädd, sen var den snygg såklart o coolt filmad som alla Almodovars filmer är.
Ang min Diet så verkar det som INGEN tar den på allvar, inte ens jag själv.
Så var det med Det!!!


Kommentarer
Anonym

Haha! Jojjan , Micke han är van....jag torrkokar ju allting!!! Eller sätter fyr på kläderna.....

Det måste hända något eller hur!!



Åh jag gillade The skin i live in, som vanligt vacker och fantastisk musik! Mr Almodovar är min King.

Tack än en gång för en kanon kväll-Världsklass.

puss&kram från oss

2012-05-22 @ 10:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0