Lördag 20/5

ikväll bjuder vi på SISTA MIDDAGEN i Huset på Mårtensgatan 8.
Så gäster, känn er hedrade!
Nils är i K-krona o fotar...men jag fixar såklart, det är jag van vid :)
Gästerna som är inbjudna är Nyqvist, Levenius-Hansson och Carlberg.
På menyn står:
#Jordärtkocksoppa med tomat o mozarella Bruschetta / Champagne PIPER
# Honungsmarinerade Ankbröst med Chevrépotatis puré, söt sås och Vårens primörer / J.P CHENET CABARNET SYRAH
# Jordgubbar i maränggrottor med passion och nektarinsås /TOKAJ el PROCESSO.

Är väldigt Glad över mitt Kunglig Dansk Porslin som jag fått av svärmor.
Helt sjukt men jag hittade Kak formar i samma mönster på Panduro...riktigt snyggt att matcha med!
och såklart vit duk, silverbestick och Viiiiita blommor!
VÄLKOMNA!


Kommentarer
Mia

Tack bästa Fam: Ingvarson ❤vi är tacksamma att vi fick vara med på denna underbara kväll! Ska bli kul att få följa er till Nya Villa Ingvarson. Ps: Hugo har en innestående middag hos er , tycker han själv.....

2012-05-20 @ 16:17:55
JOhanna

Bästa MIA!!!

Det var såååååå trevligt att ha er här!

Och jag lovar...nästa gång är HUGO hedersgäst :)

Så mysigt det var!!!

2012-05-20 @ 19:15:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0