Tisdag 6/3

Måns, min lille Måns.
Min snart 12 årige son som lindar sin mor runt lill-fingret...
Lite halvt och halvt tonåring....fast ändå min lille UNGE!
Vi är så olika men ändå så lika i sättet, det är därför han kan reta upp mig till 1000.
Han, nästan "halvjugge" ÄLSKAR sitt Malmö och så snabbt han kan kommer han flytta fr Vellinge, det har han sen han var liten deklarerat för sin Mamma.
Oj, vad han skulle vilja vara en RIKTIG utlänning, inte bara 6, 25 % jude (som han räknat ut).
-Jude kan man bara vara om man är född av en judinna! säjer jag.
Han trivs som fisken i vattnet på Rosengård, Kulladal, Anneberg och jag är faktiskt glad för att han har vänner "all over".
När han var på senaste Discot i Anneberg med ngr fotbollskompisar kom han hem helt lyrisk...
-Mamma! de frågade var jag kom ifrån?
-Jag sa Vellinge...
-Men då frågade de vilket land.......:)
Och det är faktiskt TACK vare MFF, som han spelat i sen han  var 5 år.
Som Mor är jag stolt över hans sätt och hans inställning till männsikor och att det är helt naturligt!
I MFF Årsbok stod det att han hade spelat 85 matcher!!! Som sagt både som utespelare och målvakt.

I Julklapp fick han en resa till London med Mor och Far, och b.la se sitt favoritlag CHELSEA spela.
Så på Fredag åker vi 3 till London och på Lördag ska Nils och Måns se Chelsea spela mot Stoke.
Vi stannar tills på Tisdag, och det ska bli såååå skönt och härligt!
Snälla Farmor och Farfar ska ta hand om de små, så himla snällt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0