Perfect Weekend Sön 25/3

Ja, det har verkligen varit en Perfect Weekend.
Har varit ledig och njutit tycker jag själv.....
I fredags var jag ledig och "lullade" runt i stan, med present inköp, påsk presenter och lite allt möjligt....
På kvällen kom Nils syster Karin som "mellan landade" mellan Kalmar och Hamburg 1 natt.
Vi snackade ihjäl ett par timmar på fre kvällen o tog det lugnt på Lördagen då jag var L E D I G!
Barnen lekte med kompisar, Måns spelade match mot Lidingö.
Inte för att låta så....men Nils han beskrev det hela lite komiskt.
Hela Lidingö laget hade kört ner i "egen buss" alla ungarna hade EXAKT lika dana kläder (såklart de har likadana match kläder), men här var det så påtagligt! Tränarna hade långa "fina" likadana jackor och allt var så perfekt så perfekt.
De skrek och skrek men inga mål blev gjorda.....
Ja, vad ska man säja....2 dock..träniningsmatcher (Lör o Sön) så "köttade" (såklart) MFF ut dem med typ 6-0 och likn.
Och Måns kommentar:
-HELA Lidingö laget bor på "fint-fint" hotell! När vi  åker iväg på matcher/ cuper får vi minsann bo på skolor eller gympasalar och ligga på liggunderlag!!!!!
Ja,.....den "hårda skolan" är den bästa skolan :)
På Lördag kvällen var vi hembjudna på Middag hos Levenius-Hansson där Mia och Micke "bossade" runt i köket och bjöd på god Middag.
Alla som känner mig väl vet att jag ÄLSKAR plankstek, så "Mickes plankstek" bjöds det på.
Så HIMLA GOTT!!!!!!!!!
Tack kära Mia och Micke, ni är bäst! och era fina pojkar!!!!
Våra pojkar skötte sig (bra) hemma.......ja  det är en annan historia det, herregud! så Nils o jag skrattade.....
Ingrid fick följa med och satt och chillade och snackade med "store Måns" även kallad "Snygge-Måns" 14 år.
Jodå...hon verkade trivas som fisken i vattnet.

SKÖNA SÖNDAG! har vi tillbringat UTE, och jag ser "LJUSET" i tunneln.
Jo men det gör jag.
Vi har slappat i solen, våfflat våfflor utomhus, planterat lite blommor och fixat.
Jag kommer känna stor sorg i hjärtat den dan vi lämnar detta hus, VARGEN större 1, heter beteckningen på vårt hus.
Som sagt en PERFECT WEEKEND för Johanna!
Släkt mys, Barn bus, Middag med vänner och Kärlekskyssar med Mannen <3


Kommentarer
Veronica

Ja huset är verkligen idylliskt, men såå fint det nya blir! Ett livsprojekt anpassat för Ingvarssons! Kram

2012-04-02 @ 20:32:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0