Tisdag 19/6

JÄÄÄTTE LÄÄÄÄNGE sen jag uppdaterade.
Det känns och var verkligen varit så att:
Jag har knappt kollat mina mail, knappt uppdaterat på FB, jag har inte orkat planera Midsommar (fast jag ser verkligen fram emot det), jag har inte varit social eller glad.
Har mest gnällt och tyckt synd om mig själv.....
Men....nu ser jag ljuset! Jo men det gör jag.
Sådana fruktansvärda LYX problem! När det finns så mkt annat skit runt omkring en som händer.
Vad är ett ofärdigt Hus i jämförelse med annat hemskt runt omkring en!?
Nåja.....skolavslutning och middagar, flytt, fix och dix på kvällar/ nätter har passerat!!!!!!!!!!
Är rätt så sliten....
Ingrid slutade iallafall Förskoleklass och som tur är kommer hon gå kvar på Fritids hos FANTASTISKA MONICA!!!!!
Världens BÄSTA fröken!!!
LISA, kommer tyvärr att sluta, men jag är så glad o tacksam över att vi har fått förmånen att ha henne till alla våra 3 barn!!!!!!!!
De är BÄST!
Karl slutade 3:an och sa Farväl till hans fröken KATARINA som han har haft i 3 år!
Katarina går  nu i pension och hon var otroligt glad för att avslutat sin tid med en sådan fantastisk klass som KLASS 3A!!!
Katarina har varit en trygg och positiv lärare som givit våra barn en otroligt allmänbildande grund!
Vi är så nöjda!!!!
Och Måns slutade 5:an och fick pris i nutidsorientering i hans klass, GRATTIS!
Appropå vårt HUS, jag är nöjd och tycker det är så fint!
Igår kväll blev jag klar med Ingrids rum och det blev super!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0