Torsdag 26/7

Tjejen som gör mina naglar hon sa:
-Min man kollade min Fb...och då sa han....-du har en vän som ofta har one-shoulder som verkar vara på fest VÄÄÄÄÄLDIGT mycket!!!
Herregud! det e klart jag inte e på fest för jämnan...
Men visst denna sommar har det blivit en o en annan Fest!
Och......visst, Facebook är både galet och roligt!
Lite falsk marknadsföring och även missvisande.
Men som sagt VÄLDIGT underhållande och jag är lite lätt beroende...emellanåt!
Men såklart ag städar, tvättar, lagar mat, tar hand om man och barn, skäller, gnäller och sover!
Men de fotona som visar DETTA är så tråkigt att publicera.
Men jag LOVAR....det ska jag fixa!
Appropå FEST, så var vi på Lindgrens och Kruuses Årliga Sommarfest i Lördags.
Detta var den 3:dje.
70 pers som festar, dansar o har hur kul som helst hemma hos Veronica och Hans!
Superkul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0