Tisdag 17 Juli

jaaaa....mkt har hänt och tiden den går.
Att flytta och klimatisera sig och fixa och jobba och festa o fira tar både musten ur en och man hinner liksom inte med en del saker...som att blogga....
Ingrid fyllde 7 år igår..kommer bilder.
Jag blev kidnappad av mina underbara vänner till Marstrand, för jag snart...fylller 40 år.
Falsterbo Horse Show har passerat, då jag och svägerskan Karin jobbade för Factory som hade en monter där.
I med FHS blev det mkt cocktails och festande...
Karin och 2 barn bodde här i nästan 2 veckor.
Vi har försökt fixa med huset.
Men nu...igår började jag min semester... som jag nog inte riktigt fattat.
Jag har lite svårt att slappna av och....igentligen hade jag ju behövt att åka iväg utomlands för att RIKTIGT koppla av.
Men....nu ska vi vara hemma och ja...det blir nog bra det med ;)
Lite uppdatering av bilder.
Ingrid o bästis Isabella på sitt 1:a Kalas Disco...
Cocktails @ Wannius innan Falsterbo Horse Show körde igång.
Som sagt nu börjar MIN SOMMAR och det ska bli skööönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0