Söndag 22 JULI 2012

En dag till som.... 39 åring.
Imorgon är det min FÖDELSEDAG! Jag fyller 40 år!
Och jag känner att jag faktiskt är mitt upp i livet, jag är lycklig, jag är glad, jag är tacksam och ödmjuk till allt jag har runt omkring mig, jag har kommit till den punkt i livet att jag tycker t. om att jag är riktigt BRA!
Härligt!
Jag ser som ni förstår fram emot att fylla 40!!!
Ingrid fyller en vecka innan mig, och i år fyllde hon 7 år!
Familjens ÄLSKADE UNDERBARA FANTASTISKA PRINSESSA!
Hon är en sådan liten fantastisk människa att vi ibland undrar:
-Hur blev hon så bra!?
Vi firade hennes födelsedag med Farmor, Farfar, Gammelmoster Kajsa och Lennart.
Bästis Isabella och Ingrids kusiner och Nils bror o fru.
Hon fick lite ridsaker, träskor, maileg kanin o soffa, badhandduk m.m.
Och HON är sååå tacksam!
Veckan har flytit förbi med besök....Nils bror har bott här ett par dgr o hjälp till att bygga trädäck, Nils kusin o sambo kom och sov 1 natt och så hann jag med en liten tjej middag!
Igårkväll var vi bjudna på den ÅRLIGA SOMMARFESTEN hos Lindgrens o Kruuses i Vellinge.
Som vanligt.....fullt ös och super kul!!!
Bilder kommer.....
Och.......IMORGON FYLLER JAG ÅR!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0