Tisdag 17/1

SCENER UR ETT ÄKTENSKAP:

Denna scen som utspelades igår i vårt badrum skulle MKT väl kunna ingå i en svensk vuxenfilm typ Herngren/ Dalle el liknande.....
Nils och jag borstar tänderna i badrummet:

NILS: -Du borstar dina tänder sååå hårt! Ditt tandkött kommer förstöras och du får tandlossning!

JOHANNA gapar suckar och inser att hon fått en PAPPA sen de senaste 5 minuterna..
-Snälla! Du behöver inte bry dig om det! (läs tjata)

NILS: Jo, du borstar så hårt och dessutom har du tandkrämsskum i hela ansiktet (släktdrag/ Starkner)

JOHANNA: -URSÄKTA MIG! Men jag är 40 åR!!!!  Jag besöker MIN tandläkare VARTANNAT ÅR! Han säjer att jag har sååå fina och starka tänder, inga problem, dessutom har jag SKÅNES mest friska och rosa tandkött som han egentligen skulle vilja ha med i en studie för att visa hur fint rosa felfritt tandkött en hårt tandborstande kvinna kan ha!
Dessutom hur SER det ut med ditt tandkött, om du nu borstar sååå perfekt!????

Efter mkt och men....så får jag ur honom...(Ni vet Ingvarsons är felfria :)

NILS:-Jag besöker min tandläkare varannan Månad, mitt tandkött börjar fräta sönder och jag riskerar tandlossning.....

Jo men trots allt ÄLSKAR jag ju min Man så innerligt.... han försöker bara lära mig VIKTIGA saker  här i livet.:)
Det är bara det att jag ALDRIG ens skulle bry mig om ngns tandborstning tex....
Han var ute på djupt vatten kanske jag skulle uttrycka mig, hahaha.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0