Måndag 16/1

LÖRDAGS PARTY hos Fam Kruuse!!!
14 AS trevliga kvinnor och män samlades för att avnjuta 2012 år HITTILLS :) Godaste Middag!
Ankbröst med svamprisotto med en sky som kokat i 8 timmar!!!! och för er som INTE vet ÄLSKAR JAG ju ANKA!
Till förrätt serverades Lax tartar med Avocado/ chili salsa....Och till dessert Creme Bryleé med apelsin smak.
Underbara samtal och gott vin, lite dans och barnen skötte sig super-duper!!!
TACK SÖTA KÄRA EVA OCH GREG! Det var såååå väldans Trevligt!!!!

Söndagen tillbringade vi i Kirsebergs ishall....Karl har "skrivit kontrakt" med TIF och spelar numera för dem.
De vann med 5-3.
Fick "deja-vu" upplevelse med att återigen stå i en ishall....OCH frysa, nä det spelar som helst ingen roll hur mkt dun, päls, uggs eller ull jag har på mig. Jag fryser i ishallar!!!!! Så det så...... Jag skulle oxå behöva en NY VARM jacka :)
Träffade Hockey föräldrarna för 1:a gången, jag kände ju dem från MIF bättre såklart.
Alla verkade bo i T-borg....säjer inte mer....
Söndagsstek, chokladpudding och SVT PLAY med Stjärnor fr Slottet avslutade denna kväll!

Idag har jag jobbat hemma och ngr kvinnor med positiv Energi förgyllde min morgon och min LUNCH!
Ni vet vem ni är!
Tänk...vad kvinnor kan ge som .....tyvärr inte män kan......Positiv energi med mkt skratt och skämt!
Åååh vad man behöver detta ibland.!!!!!
Jag som känt mig så nere ett tag på grund av vissa saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0