Tisdag 28/2

OJOJOJ....är jag en bloggare eller är jag en bloggare!???
SHAPE UP!!!
Men nu när jag börjat med "PompdeLuxandet" så har det varit en del att göra, kan jag säja:)
Kick Off i Köpenhamn hade vi förra helgen, då alla 200 säljare fr Sverige, Danmark och Norge bjöds på Fest, modevisning, Middag och övernattning på Bella Sky i K-hamn, det var faktiskt jättetrevligt!!!
Speciellt att träffa "Vickan" en gammal Hotel Tunneln kollega/ kompis som numera bor på Öland , som börjat sälja, även Camilla fr Sthlm, jag och Sofia fr Falsterbo delade rum och det var otroligt gentilt av PompDeLux att bjuda på allt:)

Som vanligt fylls våra veckor av träningar, matcher och rid-lektioner, och ibland fattar jag inte hur Nils och jag får ihop logistiken....:)
Som tur är har vi lite "adoptiv föräldrar" som ställer upp :) you know how you are!!!!
Men på eftermiddagarna går telefonerna varma...
-Ok då hämtar du där och skjutsar dit
-Du fixar maten och hämtar där
-Samtidigt som du handlar, möter jag upp där och lämnar av där och kollar in bygget så länge
-Tar ett telefonmöte samtidigt som jag väntar på att han duschar på träningen
-Tar hennes mamma dem och lämnar? vad snällt då hämtar jag och hämtar upp honom på vägen
PUH!

Jag var iallafall lite ledig på Sportlovet och då tog vi en dag på Vallåsen på Hallandsåsen, tillsammans med fam Nyqvist.
Faktiskt riktigt bra! och barnen var såååå nöjda och Ingrid som ABSOLUT INTE skulle åka skidor, lärde sig på ett "kick, Nils-pedagogen- tålamodet själv lärde henne och vi var riktigt impade allihopa!
Coola ungen, så vi alla 5 kunde åka ihop, roligt!
Killarna klarade sig själva och Kalle fick t.om pröva att åka på gupp, det hade han bestämt innan.
Nu ska det bokas skidresa nästa år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0