Onsdag 15/2

I Lördags var  jag allt en STOLT MOR! det är jag ofta iofs...:)
Måns vann med sitt MFF lag över ärkefienderna HIV (Helsingborg) med 3-1. JUBEL! De hade varit helt galna i omklädesrummet efteråt, berättade han.
-Vi typ festade! (hmr......) hoppade runt och skrek och jublade och sprutade vatten på varandra!!
Karl och hans ishockeylag Trelleborg/ Vikings vann med 7-6 över Limhamn, oxå fiender:)
Och så till slut så sov Ingrid, Prinsessan Aprilia över hos bästisen för första gången!
Inte en tår fälldes....såklart...Carlbergs är hennes adoptivfamilj:)
Nils och jag var ute och åt Middag med hans kollegor samt fruar, först drinks på Sheraton, menar Hilton :)
Sen åt vi en rätt så bra Dinner på Rebell på Friisgatan.
Trevligt att träffas alla 6, vi fruar försökte tvinga med oss på deras nästa inspirations-tripp, lyckades sådär.
Vi avslutade rätt så tidigt (tyckte vi:) ena paret är gravida och andra paret hade kräkiga barn hemma.
Så vår taxi styrde till Frans Gustavs gatan i Vellinge där Åse och Peters fest (som vi oxå var bjudna på) höll på för fullt!
TJOHOO! Skrek vi och slank in:)
Killarna hade klarat sig så bra.
Måns ringde och var orolig för sin Lillebror som satt med kebab tallrik, chips, läsk och godis runt sig och sin data med Minecraft.
-jag vet inte vad jag ska göra!? han vägrar gå och lägga sig, jag vet inte hur jag ska ta "itu" med honom.
-Måns, du behöver inte ta "itu" med honom, gå du och lägg dig så pratar jag med honom, ok!?
Måns var duktig som gick och la sig redan vid tio (skulle spela match dan efter) Karl gick och la sig 23.38.
Sen hade iofs Karl tvingat Måns bära cykelhjälm när de skulle sparka sparkcykel bort till pizzerian och tvingat sin storebror ge 30 kr x-tra till honom för Måns skulle iväg 2 tim till en kompis.
Dessa barn!
Ni kanske tycker det låter oansvarigt att lämna dem hemma själva....Jag är mkt för självständighet och vi har telefonkontakt hela kvällen och de brukar klara det galant:) att vara hemma alltså.

Idag fick jag PompdeLux kollektionen, så jag och Ingrid packade upp allt....provade också för den delen.
Hoppsan! ALLT passade som vi gillade och det var bara såååå fint att jag, jag menar VI vill ha allt, eller åtminstone mkt.
Detta kommer säljas som smör i hetsol!!!!


Kommentarer
Åse

så glada att ni slank in :)

ha en skön helg på er

kram

2012-02-17 @ 18:39:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0