Måndag 6/2

Vilken Mysig Helg det blev.
Hade tänkt att besöka Modemässan i Lördags, men på Fredag morgon påminner Nils mig om att jag ska köra Karl till hans ishockeymatch uppe i Rögle.
RÖGLE!? Vart ligger det liksom.
Så ingen Modemässa för mig! :( (Nils var TVUNGEN att vara med på Måns 1:a 11 Manna match).
Så vi kör upp, Ingrid och jag, 8 mil till Rögle för att se Trelleborg/ Vikings bli "köttade" av Rögle, 8-0.
Men Kalle var lika glad för det......
Vilken skillnad, Stor-sonen spelar i ett lag som nästan alltid vinner om inte blir det tårar, medans Lill-sonen spelar i ett lag som 50/50 vinner eller förlorar, och alla är lika glad vilket som....herregud!
Som sagt...en snabb vända i Ängelholm för mig och Ingrid, sen match 2x 20 min sen köra hem igen.
På kvällen hade vi trevlig Middag med fam Ståhle.
Alltid lika roligt att ses!!!!
Jag höll iofs på att brinna upp, FLAMBERAD BLUS.
Stod o lutade mig emot...just det, ett ljus så blusen tog eld och det rök...

Söndagen tillbringades utomhus, kändes det som.
Nils har hittat på en ny aktivitet...barnen kör 4-hjulingen och binder fast ett tefat som ngn sitter på och det känns i princip som att åka karusell, kan jag tänka mig.
Ingrid, hon kör som en galning.
På eftermiddagen åkte vi ner till ängarna och åkte skridskor på ängarna och grillade korv.
Elden ville aldrig ta sig och jag andades in så mkt eld att jag nästan spydde.
Uber kallt var det oxå, men det var hur mysigt som helst och man kände sig super fräsch efteråt.
Bara det att det luktar eld i hela huset av alla kläder.
Och Nils han eldar och eldar, kamin mannen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0