Skolan börjat...43 års Dag och Dinner å sånt, Ons 22/8

Ja, nu är allt som vanligt igen, fast ändå inte...
Skolan börjat,  nu har man en 6:a, en 4:a och en liten 1:a hemma.
Ingrid, hon var allt lite nervös dagarna innan...
-Tänk om inte fröken e snäll!
-Hur vet man när man ska in från rast?
-Var ska mitt klassrum ligga? 
 
Men allt gick såklart bra och hon trivs jättebra.
Kalle har fått helt nya lärare som också verkar super.
 
Nils fyllde 43 den 18 Augusti....Vi firade han redan på Fredagen med Mor, Far, Moster Kajsa och Lennart.
Middag och Glasstårta hemma.
Själva födelsedagen firade vi hos Mia och Micke i Gessie.
Där han blev ordentligt firad med god mat, skön sång, och massage och blev insmord av i väldigt starka "hockey-salvor" av Micke :)
Det var himla roligt!!! Tack MIA and MIKE.
 
Kalle spelade KM Tennis, han förlorade sina matcher tyvärr men det var vääääldigt jämt och han var såå duktig! Det gulliga är att han är lika glad för det, tackar sin motspelare och gratulerar honom.
Nils spelade oxå och både vann och förlorade.
Nu har han fått tennis armbåge och har problem så nu blir det ingen tennis på länge, sa han massör ....:(
 
OCH!.....det bästa och mest fantastiska .......
JAG HAR BLIVIT MOSTER för 1:a gången i mitt LIV!
Min syster Matilda och Kettil har blivit föräldrar till lilla VIVIANNE!
Hon föddes Tisdagen den 21 Augusti kl 09.39.
Hon vägde 3470 g och var 50 cm lång.
Liten pluttis tycker jag :) jag som alltid fött STORA barn.
Har bara sett bilder än i och med attt man inte får hälsa på, på BB.
Allt hade gått jättebra och alla mår bra!
Det är bara helt galet underbart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0