Onsdag 18/4

Det har varit tråkiga dagar...ni vet sådana där dagar man tydligen måste uppleva/ GENOMLIDA för att uppskatta Glädje dagarna....
MEN....trycker på GILLA INTE knappen där...
Idag känns det bättre...
Håller på att vela ihjäl mig ang tapeter i nya huset...
Hittat 3 st kandidater till Ingrids rum och har nog nu bestämt mig.
JAG ÄR INTE FOUND OF FOND TAPETER! NOT!
Men i hennes rum kommer det nog bli bra....tror jag :) VEL VEL...
Annars har vi krit vitt, Greklands Vitt i hela huset..(målarna ringde o undrade om vi verkligen hade valt...rätt!???).
-Ska ni inte ens ha en liten brytning???
-Nopp! sterilit vitt, så vitt att vi kommer bländas :)
Nu har jag fått för mig att även sätta upp en fond-tapet-vägg i Karls rum, men kan såklart inte bestämma mig.
Randigt är kandidaten...typ Ralph Lauren...
Men måste bestämma mig idag!
Grrr...

Imorgon åker jag och Karl och Ingrid till Hamburg för att besöka Fam UHL och även gå på Karolinas konfirmation, ska bli sååå roligt!
Nils och Måns åker på Lördagen (Måns Match).

Nu upphämtning av "Ninni" sen inköp av present till Karolina i stan och nagel fix!
See you!


Kommentarer
karin

Vi längtar!!!!

2012-04-18 @ 23:08:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0